Włącz jabłko do codziennej diety

Niektóre produkty, szczególnie warzywa i owoce sezonowe, warto do swojej diety włączyć na stałe. Można zacząć chociażby od jabłka, przyjaciela każdej diety. Według najnowszych doniesień, jedzenie przynajmniej jednego jabłka dziennie, pozwala zachować szczupłą sylwetkę. Po pierwsze są bardzo sycące, sprawdzą się zatem jako przekąska. Po drugie bogate są w składniki odżywcze, przyspieszające proces spalania tłuszczów. Nie można jednak z nimi przesadzać, najlepiej jeść jedno, góra dwa jabłka dziennie. Kolejnym atutem jabłka jest to, że oczyszcza nasze ciało z wszelkich substancji toksycznych. Osoby uzależnione od papierosów, oraz te pracujące w szkodliwych warunkach powinno po jabłka sięgać jak najczęściej. Ponadto warzywa i owoce sezonowe zapobiegają miażdżycy. Ze względu na zwarty w nich kwas ursolowy redukcji ulega tkanka tłuszczowa. Po prostu nasz organizm znacznie szybciej spala tłuszcz, reguluje się metabolizm. Najwięcej kwasu ursolowego zawarta jest w skórce jabłka. Dlatego warto po dokładnym umyciu jeść całe jabłko.

Comments are closed.