Upiorni klienci restauracji

Restauratorzy bardzo często narzekają na to, w jaki sposób zachowują się klienci. Oczywiście najbardziej wystawione na takie zachowanie są kelnerki i inna obsługa pracująca na sali, jednakże sam właściciel knajpy czy kucharz także nastawieni są na tego rodzaju stres sytuacyjny. Z tego wynika, że nie jeden klient restauracji potrafi skrócić życie pracownikom o kilka lat a to typowa atrakcja firmowa. Przykładem jest narzekanie na długi czas oczekiwania na danie. Jednakże trzeba wiedzieć, że przygotowywanie na świeżo niektórych dań musi zawsze trwać długo, zwłaszcza jeśli zamówiło się w restauracji coś, czego igni klienci akurat w tym czasie nie zamawiają. Ponadto klienci często narzekają na kelnerów, tak jakby spodziewali się profesjonalnej obsługi. Większość restauracji jednakże nie jest w stanie zatrudnić profesjonalnego kelnera, bo taki pracuje za granicą za o wiele większe pieniądze i ma skończone kursy na bycie kelnerem. Kolejna atrakcja firmowa W naszym kraju jest taka, że można liczyć na studentów, którzy wieczorami dorabiają sobie do skromnego utrzymania.

Comments are closed.